Thursday, September 9, 2010

Hajar tag hehe





Saya sedang mendengar:

"umie, nk simpan mano tepung ni umie?" tnye adikku
gue dah chow biarkan adikku sj yg mengemasnye hihi



Mungkin saya patut:
tido, penat kemas maen ngn habok..jgn la demam



Saya suka:
maen piano,hehe..bace



Sahabat-sahabat baik saya:
mungkin sudah disamping keluarga tersayang ♥



Saya tak paham:
ngn perasaan sy sndiri..kuatkan hati teguhkan iman ye izzati



Saya kehilangan:
idea tuk hias rumah



Ramai yang berkata:
sy suke senyum



Cinta itu adalah:
anugerah yg terindah ^^



Di suatu tempat, seseorang sedang:
rindukan saya kot [pasan pasan pasan]


Saya akan cuba:
tuk dpt dekan!! innshaALlah



Ayat SELAMANYA membawa maksud:
for ever,



Telefon bimbit saya:
tok tahula dpt hdup lamo mne



Bila saya terjaga dari tidur:
bangun2!! nyanyi2..tdo balek



Saya paling meluat apabila:
seseorang yang akan say bye excited wanna say hi




Pesta/Parti adalah:
parti hari jadi..ke npe nih? xphm lor huhu



Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah:
kucim comelll!! kecik!



Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:
zaman tadika, syok~! ada baba...


Hari ini:
kemas umah, wat sekkut, maen ngn bdk2 penat tp bahagia =)


Malam ini saya akan:
lots of things to take care i guess



Esok pula saya akan:
nk g smaye rayo! *wink*wink*



Saya betul-betul ingin:
berjaya didunia akhirat!



Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini:
oohhh tidakkk...
hahaha tidak ape? sy tak tegok cermin pn pg td hehe



Pusat membeli-belah atau arked permainan:
both! ki3



Makanan Barat atau Jepun :
TOMYAM, tp spaghetti mmg feveret sng pum sng nk wat..jepun sushi best la jgk,
rolled egg tu best! hehe



Bilik yang terang atau gelap:
CERIA!!!



Makanan segera adalah:
enak dimakan tp kurang kasiat



Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
tido la wahai kanak2 ribena~~



Siapa yang anda mahu tag?
amna!, syazni, hana, nani, k.ieka, tia, n kpd shaper2 yg rindukan musim tag menge'tag' hehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...