Monday, December 8, 2008

When people asking me too...










1. 7 Ciri Wanita/Lelaki Idaman Anda :

- Agama keutamaannya
- romantik[tngga kedua?]
- jujur
- bertanggungjawab
- dapat menjadi ketua yg baik
- xmudah marah
- SETIA




2. 7 Wanita/Lelaki Yang Tak Pernah Anda Minati Sepanjang Hidup :

- garang oo~
- sombong
- hipokrit [sama cam asiah gk..xbesh hipo2 nih]
- geo-jis-mar
- suka main perasaan pempuan
- terlalu la egonye~ huhu~
- koya,buaya kaki dua uwecckk~





3. 7 Perasaan Anda Sekiranya Keluar Dengan Orang Yang Minati :

- worry?
- hepi?
- senyap
- terkejut
- kekkok [janggal]
- haha..imaginasi ja lebih
- kte sama ar asiah,tahu lari n lari je





4. 7 Tempat Istimewa Yang Ingin Dilawati Bersama Pasangan Anda :

- mekah jgop la..huhu
- korea
- jepun
- Paris, France
- Venice, Italy
- Switzerland
- mane2 pulau yg cantik..hehe ^^





5. 7 Barangan/Sesuatu Istimewa Yang Akan Anda Hadiahkan Kepada Si Dia :

- senyuman [istimewa ka]
- hehe..cam tau jee..shhtt secret!
- nasi goreng?
- spaghetti
- baju [jahitan tgn kot]
- wink* wink*
- teddy bear




6. Tajuk Lagu Yang Akan Anda Nyanyikan Untuk Pasangan Anda..

- katak si katak lompat~ frog~ frog~
- Love like Oxygen
- replay [eng version..kakaka]
- Amigo =cold eyes baby=cold heart baby [uuu~]
- Cause I can't stop thinking about you boy [izatti version ^^]
- so hot - WG
- tell me tell me - WG




7. Rakan Yang Anda Tag Dan Mahu Mereka Buat 7 PERIHAL Ini. Wajib!!!! Mereka Perlu Diberitahu Akan Hal Ini..

1) hana @ ana
2) atikah
3) kak ieka
4) kak zatii
5) irfan
6) kaka wana
7) mat spawn





Tagged by kak zatii

1) bekas kekasih saya adalah
tiada bekas2..bakal ado la [kot]


2) saya sedang mendengar
lagu shinee


3) mungkin saya patut
tidur sbb dh pkul 2.26 lgpun esok raya


4) saya suka belajar
biology dan chemistry dan hehehe


5) sahabat baik saya adalah
komputer, buku2, mp3


6) saya tak paham
kenapa sy suka tido lewat


7) saya kehilangan
kebebasan..sy nk flying fox~ sy nk daki bukit~ sy nk berenang~


8) ramai yg berkata
saya sukakan 'dia' tp sy sukakan ehem3 #_#


9) makna nama saya ialah
org ckp siti tu nenek..btol ka?
the rest are cahaya kekuatan,kemuliaan [kte share the same meaning kak zatii]



10) cinta tu adalah....
suci, romantik, tenang
cinta yg Abadi dan cinta Rasulullah s.w.t



11) di suatu tempat
ada ank katak sedang bergurau senda sesama mereka


12) saya akan cuba
tido awal len kali =)


13) makna SELAMANYA ialah
eternity, infiniti? [pengaruh physics] , akhirat


14) henpon saya...
hilang? =(


15) saya paling meluat
bila orang pksa saya [kte sama la kak zatii]
bila org tu dh terbukti salah tp still berdalih


16) bila saya bangun dr tidur
sy masih mamai-mamai


17) party adalah
jom makan byk2..makanan free ni lol


18) haiwan yg paling cute
heebum? he's the most bertuah cat


19) peringkat umo yg paling menyeronokkn
kanak2 [just play around,full time,no worries,no tension,no exam,ada ehem3]
zaman skolah pn sronak jgk! ^_^



20) hari ini saya rasa sgt tension sbb
dah xder buku nk baca..im looking for bio book,maybe...terlalu boring nie


21) mlm ini saya akan cuba
tido awal..esok rayaaaa


22) saya btl2 inginkan
12A1 SPM!!!!! Berjaya dalam hidup,dunia akhirat,insya'Allah,ameen.


23) bila tgk muka kt cermin pg td
aku akn usha tdo awl,muka makin byk jerawat..ohh ,tidakk


24) shopping kompleks adalah
tempat yang best kalau ade byk duit,,,window shopping je lah


25) makanan segera biasanya
enak dipandang,tp ble dh siap masak..hilang selera, hahah tatau nape


26) ayat2 terakhir kata pd org...
maafkan aku!~


27) nk pnjgkn tag ni?
im not sure..haha..nk tidoo,,hehe


28) mata saya.
cold eyes baby..ahaks..tp terpaksala tido..esok rayaaaa!~ lol



ku mau menge'tag' Asiah..hew3




3 comments:

  1. ada dua tag kena buat baru prasan. ahahahha..

    nama sama mesti la prangai sama.. hahahaha

    ReplyDelete
  2. hehe..
    babak molep tag
    thx for tagging me

    ReplyDelete
  3. haha kak zatii baut yg mane sempat dlu takpe..
    heheh

    takpo siah, sehsuai ngn kamu..ops..hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...