Thursday, November 18, 2010

Untuk apa blog?


Assalamualaikum minna~!

cam beku, xdek idea nk cakap ape walau banyak mende nak coretkan disini
kadang2 terfikir gak ape fungsinya blog ni? Kenape buat blog sebenarnya? hermm setiap orang ada pandangan masing-masing tentang blog. Sesetengah orang jadikan blog sebagai tempat luahan perasaan, mungkin dengan menulis kat blog ni boleh mereleasekan ketensionan kalih.

Saya rasa, blog ni bagi saya tak lain dan tak bukan...sama ngan orang lain jugak tuk simpan article-article yang best sebagai peringatan pada diri sendiri. Mungkin dari sini boleh saya amalkan "islah nafsak wad'u ghairak" yang membawa maksud "perbaikilah dirimu dan serulah orang lain".

Segala entry dalam blog ni mungkin kebanyakannya adalah hasil karya orang lain dan insha'Allah saya akan credits to them. Saya selesa update tentang apa yang sedang berlaku disekeliling ini, untuk mengigatkan diri agar sentiasa mengikut jalan yang benar kerana kita kan tersangatlah mudah untuk rebel ..maaflah kalau ada yang tidak bersetuju..saya akan cuba perbaiki.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...